27 Haziran 2013 Perşembe

HEDİYELERİM GELDİ.........

Dikiş ve tasarım aşkı'ndan hediyelerim geldi.
Ceyda hanımın  bloğun da düzenlemiş olduğu ilk çekilişinin talihlisi ben oldum...Hediyelerimi bugün elime ulaştı .
Birbirinden güzel hediyeleri için kendisine çok çok teşekkür ediyorum.. 

benimde ilk hediye kazanışım bu arada ..gelelim hediyelerime........




 Çantanın rengi süper...Tayt benim için alınmış sanki....fincan takımına gelince kahve delisi için yani benim için en güzel hediye.....


güzel fincanda kahvemi içip yazımı yazdım......ceyda hanım'cım emeğinize sağlık,kesenize bereket......tekrar teşekkür ederim....

Arkadaşımı takip etmek isterseniz....BUYRUN.......

SEVGİYLE KALIN......

2 yorum:

  1. teşekkür ederim eğenmiş olmana çok sevindim gerçekten çünkü yollarken hep acaba mı demiştim.. güle güle kullan canım.. tayt mark&spencer ama etiketi yok çünkü satış mağazasından almıştım ihraç fazlası.. beğenmiş olmana çok mutlu oldum..

    YanıtlaSil
  2. iyi günlede kullan nurancım

    YanıtlaSil